քերականություն

Լեզվի կոմիտեն հորդորում է չչարաշահել «կողմից» կապով կազմվող կրավորական ձևերի գործածությունը

Լեզվի կոմիտեն հորդորում է չչարաշահել «կողմից» կապով կազմվող կրավորական ձևերի գործածությունը

Լեզվի կոմիտեն ներկայացնում է «կողմից» կապով կազմվող կրավորական կառույցների մասին հորդորակը։ Մեր լեզվի քերականական բազմաձևությունից օգտվելու փոխարեն մենք երբեմն նախապատվություն տալիս ենք միայն մեկ ձևի, դա դարձնում կաշկանդող կաղապար։ Այս անգամ կխոսենք այդպիսի կաղապարներից մեկի՝ «կողմից»…

Լեզվի կոմիտեն՝ ոչ հայերեն ձևավորված հրապարակային գրվածքների մասին

Լեզվի կոմիտեն՝ ոչ հայերեն ձևավորված հրապարակային գրվածքների մասին

ՀՀ ԿԳՆ լեզվի պետական կոմիտեն հաղորդագրություն է տարածել. «Ոչ հայերեն ձևավորված հրապարակային գրվածքները՝ ցուցանակներն ու գովազդային վահանակները, հասարակության մեջ արդարացի դժգոհություն են առաջացնում։ Դրանց լեզվական ձևավորումն անհանգստացնում է ՀՀ քաղաքացիներին։ Շատ տնտեսվարողների մտածողության մեջ…

Լեզվի կոմիտեն հորդորակ է տարածել «արդյունք» և «արդյունքում» բառերի գործածության մասին

Լեզվի կոմիտեն հորդորակ է տարածել «արդյունք» և «արդյունքում» բառերի գործածության մասին

Լեզվի կոմիտեն հորդորակ է տարածել «արդյունք» և «արդյունքում» բառերի գործածության մասին. «Ի՞նչ իմաստ ունի «արդյունք» բառը և ի՞նչ իմաստով է կիրառվում. արդյոք ունի՞ «հետևանք» («հետևանքով»), «պատճառ» («պատճառով») բառերի…

Հարցական նշանի և հնչերանգի կիրառության մասին

Հարցական նշանի և հնչերանգի կիրառության մասին

Լեզվի կոմիտեն հորդորում է խոսել և գրել գրագետ։ Փիլիսոփաներից մեկն ասել է. «Մարդու մասին ավելի հաճախ կարելի է կարծիք կազմել նրա տված հարցերից, քան պատասխաններից»։ Ուրեմն ինչքա՜ն կարևոր է խելացի հարցեր տալը և ոչ պակաս կարևոր՝ այդ հարցերը ճիշտ շեշտադրելը։ Հայտնի է, որ հայերենում հարցական նշանը…

Լեզվի կոմիտեն հորդորում է չչարաշահել «փոխանցել» բայը և տեղեկությունը հաղորդել, հայտնել կամ ուղղակի տեղեկացնել

Լեզվի կոմիտեն հորդորում է չչարաշահել «փոխանցել» բայը և տեղեկությունը հաղորդել, հայտնել կամ ուղղակի տեղեկացնել

«Փոխանցել» բայը նշանակում է «որևէ բան մեկը մյուսին տալով՝ հանձնելով տեղ հասցնել»։ Նշանակում է նաև «ավանդել», «թողնել», «տալ», «հաղորդել»։ Կարող ենք փոխանցել իշխանությունը (ցանկալի է՝ խաղաղ ճանապարհով), դպրոցում՝ գիտելիքը, գրասենյակում՝…

Հայկական լրատվամիջոցներում վերջին շրջանում հանդիպող լեզվական սխալները

Հայկական լրատվամիջոցներում վերջին շրջանում հանդիպող լեզվական սխալները

Ներկայացնում ենք ձեզ հայկական լրատվամիջոցներում վերջին շրջանում հանդիպող լեզվական սխալները․ 1. Նոր չէ պայքարը ավելորդ ն-ի դեմ. ամանչել, կապնվել, կամանց և այլն: Բայց խոսենք մի սխալի մասին, որը վերջին շրջանում է տարածվել: Ո՞րն է ճիշտ. միևնույն է, թե՞ միևնույնն է: Դիմենք բառարաններին: Նրանք ասում…

Շնորհակալ ենք ձեզ կամ ձեզանից, բայց շնորհակալություն ենք հայտնում ձեզ

Շնորհակալ ենք ձեզ կամ ձեզանից, բայց շնորհակալություն ենք հայտնում ձեզ

Շնորհակալ եմ և շնորհակալ լինել բայական միավորները պահանջում են ու՞մ, ինչի՞ն, ումի՞ց, ինչի՞ց հարցերին պատասխանող լրացումներ։ Այսինքն՝ մենք կարող ենք շնորհակալ լինել ինչպես մեկին, այնպես էլ մեկից։ Բերենք օրինակներ․  - «Շնորհակալ ենք ծնողներին (ու՞մ) զգոնության համար»,  - «Շնորհակալ…