Ապրիլի 27-ին Երևանում ելույթ կունենա Ջոն Շոուլը, որին «Time» և «Entrepreneur» ամսագրերը ճանաչել են «սպասարկման մշակույթի գուրու»: Ջոն Շոուլը Սպասարկման Որակի ամերիկյան ինստիտուտի նախագահն է (Service Quality Institute), համաշխարային 6 բեսթսելլերի հեղինակ, այդ թվում «Հաճախորդների սպասարկումը` որպես հիմնական մրցակցային առավելություն» գրքի: Շոուլը 4 տասնամյակից ավելի է` խորհրդատվություն է մատուցում աշխարհի առաջատար ընկերություններին` ինչպես ներդնել սպասարկման ռազմավարություն:

«Սպասարկումը յուրահատուկ մարքեթինգային ռազմավարություն է, որը տարբեր ոլորտներ ներկայացնող ընկերություններին թույլ է տալիս հասնելու հաստատուն մրցակցային առավելության,- պնդում է Ջոն Շոուլը,- Լավ սպասարկումը կստիպի հաճախորդին գալ ձեզ մոտ ավելի հաճախ և գնել ավելի հաճախ»։

Ջոն Շոուլը կներկայացնի դեպքեր սեփական փորձից, այդ թվում ամերիկյան, եվրոպական, ռուսական ընկերությունների հաջողության պատմությունները։ Ջոն Շոուլը կներկայացնի սպասարկման ոլորտի յուրահատկությունն ու տարբերությունները, կառաջարկի գործիքներ և մոտեցումներ, որոնք կօգնեն բրենդներին տարբեր խնդիրների լուծման հարցում։ Նշենք, որ հայտնի փորձագետի առաջին այցն է Հայաստան։

Հատկանշական է, որ Որակի Ինստիտուտի հաճախորդների թվում են «Walt Disney», «Miller», «Amazon.com», «Связной», «Сбербанк» ընկերությունները։